Veelgestelde vragen
Alle prangende vragen over Glasprobleem Kwijt op een rijtje
Heeft u een vraag over de service of werkwijze van Glasprobleem Kwijt?
Bekijk onderstaande vragen en kijk of het antwoord op uw vraag hier mogelijk al tussen staat. Is dat niet het geval? Geen probleem, wij helpen u graag verder! U kunt namelijk altijd telefonisch contact met ons opnemen of het contactformulier invullen.
Snel weer vrij van glasproblemen?
1) Hoe kom ik in contact met een glazenmaker in de buurt?
Glasprobleem Kwijt werkt met een netwerk ervaren vakmannen. U vult het contactformulier zo compleet mogelijk in, waarmee u direct in contact treed bij de vakman uit ons netwerk. Voor een nóg snellere afwikkeling van uw vraag of probleem adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen. Een deskundige, ervaren glazenmaker uit ons netwerk staat u rechtstreeks te woord. Hij kan al uw vragen beantwoorden en tevens direct een afspraak te maken voor deskundig advies of een offerte. Ook 's avonds of in het weekend!
2) Ben ik verplicht om een afspraak te maken na het invullen en versturen van het contactformulier?
Nee, u vult het contactformulier vrijblijvend in en dit verplicht u tot niets.
3) Wat zijn de kosten van het inschakelen van een glazenmaker en het vervangen of repareren van glas?
Zodra de specialist weet wat er moet gebeuren en wat er voor nodig is (welk type glas, hoe groot, specifieke omstandigheden) zal hij met een kostenplaatje komen, inclusief btw en voorrijkosten.
4) Hoe wordt er omgegaan met mijn persoonsgegevens?
Uw gegevens worden alleen gebruikt om contact met u op te nemen. Glasprobleem Kwijt garandeert dat uw gegevens niet aan derden worden doorgestuurd.